loading...
آنتی ویروس نود32
Yasin Bigdely بازدید : 75 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

ESET NOD32 Antivirus 7.0.302 Final نسخه ی نهایی آنتی ویروس نود ۳۲ شرکت بزرگ ESET را برای کاربران همیشگی یاس دانلود آماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس ، اینترنت سکوریتی ، اسمارت سکوریتی و … تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ می باشند که بیشتر ما این تولید کننده ی نام آشنا را ، با برند NOD32 می شناسیم . آنتی ویروس نود ۳۲ ESET NOD32 Antivirus  یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در سراسر جهان و به خصوص در کشور عزیزمان ، ایران می باشد . این محبوبیت به دلایل مختلف از جمله عدم کند شدن سیستم در هنگام استفاده از نرم افزار ، امکان به روز رسانی سریع و آسان ، امکان به روز رسانی آفلاین ، قدرت بالا و … می باشد .

Yasin Bigdely بازدید : 68 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است.

دانلود در ادامه مطلب

Yasin Bigdely بازدید : 13 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

در فضای مجازی امروز که می توان بزرگترین برخورد افکارهای مختلف جهانی با یکدیگر در این دنیای مجازی یعنی اینترنت و وب رخ می دهد باید به مسائلی مانند امنیت نیز توجه کرد . از طرفی انواع تبادل اطلاعات از طریق CD/DVD ها و فلش دیسک ها و … این موضوع را پررنگ تر نشان می دهد . امنیت در اینترنت و امنیت برای محافظت از رایانه و جلوگیری از آلوده شدن به انواع ویروس ها و تروجان ها و کرم های اینترنتی یکی از دغدغه های کاربران شده است . این ویروس ها اغلب از طریق اینترنت و تبادل اطلاعات از راه های مختلف به رایانه کاربر منتقل می شود . شرکت Eset یکی از شرکت های معروف امنیتی بوده که در زمینه ساخت آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی تجربه ها و فعالیت های زیادی دارد . به همین دلیل سایت مستردانلود  قصد معرفی نرم افزار Smart Security این شرکت را دارد که کاملترین نرم افزار امنیتی می باشد .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

Yasin Bigdely بازدید : 32 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

ESET NOD32 Antivirus 4 آنتی ویروس قدرتمند و پرطرفدار , سریعترین و موثرترین سیستم امنیتی , آنتی ویروس و برنامه ضد فایل های جاسوسی در جهان است. این توضیح شرکت ESET در مورد برنامه نود 32 بود که به زبان فارسی برای شما ترجمه کردیم. آنتی ویروس NOD32 در کنار ماهیت ضد ویروس بودنش ماهیت ضد برنامه های جاسوسی نیز دارد.همچنین نام کاربری ( username ) و رمز عبور ( password ) جهت بروزرسانی آنلاین در فهرست ها کناری سایت در دسترس عموم قرار دارد.نرم افزار NOD32 Antivirus یک محافظ سریع و کارا را در اختیار شما قرار می دهد که در عین قدرتمند بود بسیار ساده و ایمن است و از انتشار ویروس در رایانه شما جلوگیری می کند. سیستم هوشمند پیش گیری از ویروسی شدن حملات را متوقف می کند و از اجرا شدن نرم افزار های نا خواسته و بدافزارها شما را مصون می کند.

درباره ما
Profile Pic
خوش آمدید.دوستان من قصد دارم با همکاری چند سایت معتر ایرانی که کمال تشکر را از آن ها مینمایم.میخوام محصولات شرکت ESET رو با کمترین دردسر در اختیار شما قرار دهیم.موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از بروز بودن سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 1,631